پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تشکر فروهر از مخاطبان
نوشته شده در سه شنبه 7 مهر 1394
بازدید : 1522
نویسنده : Farsi Builder

 دوستان، همیاران و مخاطبان عزیزم

مدتی است نوع خدمات و پیام رسانی های خود را از شکل انجمنی، جلسه ای و گروهی گسترش داده و در سایت froohar.com و برخی از شبکه های اجتماعی، فعالیت های تازه ای را برای دسترسی بیشتر به آنها که دانش پژوهند و طالب یادگیری،آغاز کرده ام.

مدت هاست که تجربه ی خود را با توده ها و کمیت های عظیم همیاران کامل کرده و اکنون با فراغت از کمیت، راه برای کیفیت و عمق، باز شده است.

از عزیزانی که در این مدت با Email،Comment و بازدید از سایت و یا با حمایت در شبکه های اجتماعی به برنامه های تازه ام توجه کرده اند، از ته دل تشکر می کنم و از شما دعوت می کنم برای صعود به سطحی فراتر از آنچه که تا کنون با هم تجربه کرده ایم، در سمینار زیرساخت های زندگی موفق شرکت کنید.

با عشق و احترام- فروهر


:: برچسب‌ها: تشکر فروهر از مخاطبان , فروهر , ,



مرکز مدیریت درمان ویژه وردیج VCMA
نوشته شده در پنج شنبه 15 مرداد 1394
بازدید : 1269
نویسنده : Farsi Builder

 بسمه تعالی

مرکزمدیریت درمان ویژه وردیج VCMA

انواع وابستگی ها و اختلالات رفتاری

VerdiJ  Case Management Assocation

مرکز مدیریت درمان ویژه وردیج از مهرماه سال 1393 به منظور ارائه خدمات تخصصی ،نوین وموثر پیشگیری، درمان وآموزش در حوزه اعتیاد فعالیت خود را آغاز نموده است.

ضرورت ایجاد مدیریت درمان وگروه هدف:

بیماری اعتیاد همواره شامل طیف گسترده ای از طبقات اجتماعی بوده وهست اما طی سالهای اخیر رشد روز افزون شهرهای بزرگ وتغییر در باور ،شیوه وسبک زندگی موجب کاهش روابط رضایتمند بین فردی شده است در نتیجه بسیاری از افراد  در چنین شرایطی نمی توانند بطور شایسته وکافی نیازهای روانشناختی خود را از طریق روابط گرم وصمیمی انسانی برآورده نمایند.بنابراین رفتارهای جایگزین دیگری  را انتخاب می کنند که می توان انتخابهائی همچون تلاش بی وقفه برای بهره مندی ورفاه بیشتر ،افراط در خرید های غیر ضروری، جراحی های  متعدد زیبائی ،استفاده وبکار گیری بیش از حد  یارانه و گوشی های هوشمند و اعتیاد به انواع مواد مخدر ومحرک را نام برد .

دراین میان رشد بی وقفه اما نا مرئی  اعتیاد(بیماری تنهائی انسان امروز) در بخشی از طبقه اجتماعی که به لحاظ فرهنگی ،موقعیت اجتماعی ،شغلی واقتصادی در شرایط خاص  می باشند سبب گردید تا طراح روش پرهیزمداری وایمان مداری در ایران  با تدوین واجرائی نمودن  برنامه جدید در راستای بکارگیری  همزمان تخصص وتجربه بطور مسئولانه وپاسخگوبه نیاز روز  با نام مدیریت درمان ویژه وردیج برای  کسانی که بدنبال سرویسهای ویژه اما متفاوت از آنچه که وجود دارد  هستند اقدام نماید .

ویژگیهای مدیریت درمان ویژه وردیج (VCMA)

خاص بودن ومنحصر به فرد بودن مدیریت درمان ویژه:

1)  مدیریت درمان ویژه واجد سرپرست تیم درمان می باشد: تیم درمان با مدیریت راهبرانه  ویکپارچه آقای فروهر سرپرستی وهدایت می گردد .

2)   مدیریت درمان ویژه دارای موثرترین وبا تجربه ترین متخصصین درمان اعتیاد است: اعضای تیم درمان در  مدیریت درمان ویژه شامل روان پزشک ،کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ،کارشناس روانشناسی خانواده ،جامعه شناس وتسهیلگران (مددیاران اعتیاد) هستند و تمامی اعضا دارای  مدارک تحصیلی وگواهینامه های معتبر تخصصی وعلمی  روز می باشند.

3)   مدیریت درمان ویژه برای هر  فرد مراجع برنامه وطرح درمانی متناسب دارد: طرح و برنامه درمانی با تصمیم گیرهای گروهی درمانگران متناسب با شرایط هریک از مراجعین(جنسیت،شرایط جسمی وروانی،سن ،نوع مصرف ،الگوی مصرف ،سابقه مصرف ،تجربه های درمانی گذشته و...) با همکاری وهماهنگی لازم ارائه می گردد که بر اساس تقاضای مراجعین  طی بازه زمانی سه ماهه ،شش ماهه و یک ساله در چارچوب برنامه یکپارچه مدیریت درمان  تدوین شده وپیگیری خواهد شد بنابراین طرح درمانی  یک طرح کلیشه ای واز قبل تعیین شده نبوده و در مسیر درمان جلسات متناوب تیمی درمانگران برای هماهنگی برگزار می گردد.

 

4)   مدیریت درمان ویژه تنها سیستم ومرکز  راه حل مداری در درمان اعتیاد است:  زیر بنای فکری درمانگران این مرکز پرهیز مداری وایمان مداری است که با جدیدترین نظریه های رواندرمانی  موثر در حوزه اعتیاد همراه شده است و برخلاف بیشتر روشهای درمانی رایج رویکرد مدیریت درمان ویژه راه حل مدار است تا مشکل مدار ،تخصص وتجارب چندین سال فعالیت در حوزه درمان اعتیاد نشان داده است که هر چقدر افراد به مشکل متمرکز می گردند به همان میزان دچار درماندگی می شوند ، بنابراین مدیریت درمان  برای برون رفت از وضعیت درجا زدن وگیر کردن در مشکلات گذشته با لحاظ کردن  تجارب نا موثر وبا بهره جستن از جدیدترین روشهای روان درمانی، مراجعین را با انتخابهای تاثیر گذار در زندگی  فعلی مواجه می سازد و افراد می آموزند که  اقدامات مسئولانه تری برای زندگی موفق انجام دهند.


:: برچسب‌ها: مدیریت درمان ویژه خانواده محور , ویژگیهای مدیریت درمان ویژه وردیج , ضرورت ایجاد مدیریت درمان وگروه هدف , ,



الگوی جامع زندگی و بهبودی موفق فروهر درمانی
نوشته شده در دو شنبه 22 تير 1394
بازدید : 1467
نویسنده : Farsi Builder

 Coaching  چيست؟

 

معني coach يعني مربي و coachingيعني مربيگري. چون در زبان فارسي مربي صرفاً به مربي ورزشي اطلاق ميشود؛ ميخواهيم از تداعي coaching به معناي مربي ورزشي اجتناب کنيم. بنابراين از واژههاي اصلي 


:: موضوعات مرتبط: VCMA , الگوی جامع زندگی و بهبودی موفقِ فروهر درمانی , coaching & mentorig , فروهر کیست...؟ , ,
:: برچسب‌ها: , vcma , froohar , فروهر , جدیدترین روش و بهترین روش درمان اعتیاد , درمان اعتیاد واقعی , بهترین مرکز درمان اعتیاد در ایران , مرکز در مان اعتیاد کسری , فروهر تشویقی , فروهر , coaching , mentoring , coaching چیست , ,