الگوی جامع زندگی و بهبودی موفق فروهر درمانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
الگوی جامع زندگی و بهبودی موفق فروهر درمانی
نوشته شده در دو شنبه 22 تير 1394
بازدید : 1469
نویسنده : Farsi Builder

 coach”  و coaching استفاده ميکنيم.

 

Coaching چندين دهه است که در آمريکا به صورت گروهي به عنوان يک روش تازه در ارتقاء کيفيت و بازدهي اقتصادي Marketing، کار و حرفه و مهارتهاي زندگي جا باز کرده و در ايران هم اخيراً معرفي شده است.

من شخصا در سال 1973 ميلادي 1352 شمسي در سمينار مقدمات  EST  (Erhard Seminars Training) که توسط Erhard Werner پايه گذار اوليه Coaching در هاوايي برگزار شد شرکت کردم و بعدها بارها در دورههاي تکميلي Forum و Life Spring به اين آموزشها ادامه دادم. معروفترين Coach امروزي Anthony Robins (آنتوني رابينز) است.

در طول ده سال گذشته، Coaching فردي به صورت جديدترين روش آموزشي در دنياي امروز به خدمت متقاضيان يادگيري زندگي موفق درآمده است. نوع Coaching ارائه شده در اين برنامه فردي است؛ اما بعضي از کارگاههاي آن به صورت گروههاي کوچک ده تا بيست نفره برگزار ميشود که در آن روابط بين فردي و نزديک رعايت شود.

اين روش تازه، براي ارتقاء کيفيت زندگي فردي، اجتماعي، اقتصادي، کار و حرفه، تحصيل و ازدواج برنامهريزي شده است.

Coaching مشاوره و درمان نيست و Coach به دنبال حل مشکلات و اختلالات مراجع نميگردد.  Coaching چشمه سارهاي نهفته خلاقيت هاي دروني را جاري ميسازد. هدف Coach کمک به مراجع براي شناسايي اهداف، آرزو ها، استعدادها، فرصتها، کشف منابع انرژي دروني و کيهاني است. استعداد موفقيت و دانش حل مساله در درون همه انسانها وجود دارد؛ فقط بايد کشف، شناسايي و جاري شود. Coaching روش خودآموزي است که ما را از محدوديتهاي ذهني رها ميکند و از جهان بيني کل نگر بهرهمند ميسازد.



:: موضوعات مرتبط: VCMA , الگوی جامع زندگی و بهبودی موفقِ فروهر درمانی , coaching & mentorig , فروهر کیست...؟ , ,
:: برچسب‌ها: , vcma , froohar , فروهر , جدیدترین روش و بهترین روش درمان اعتیاد , درمان اعتیاد واقعی , بهترین مرکز درمان اعتیاد در ایران , مرکز در مان اعتیاد کسری , فروهر تشویقی , فروهر , coaching , mentoring , coaching چیست , ,



مطالب مرتبط با این پست
.